امروز : 12 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/09/08 - 07:47
  • 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZhHf

در راستای برنامه تحول سلامت: نماینده مجلس شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از بیمارستان بهشتی بازدید کرد

در راستای بررسی روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به همراه رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی بازدید کرد.






در راستای بررسی روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به همراه رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی بازدید کرد.



به گزارش وب دا، عباسعلی منصوری در این بازدید، ضمن بررسی اجرای برنامه تحول سلامت در این شهرستان ها، روند اجرای این برنامه را در مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان خوب ارزیابی کرد.



وی، همچنین در خصوص بعضی از مشکلات مرتبط با اجرای طرح تحول نظام سلامت با مسئولین بحث و تبادل‌نظر کرد و اجرای صحیح طرح و ارائه مطلوب خدمات در بیمارستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.



نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، همچنین با تعدادی از بیماران در مورد نحوه ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان گفتگو و نظرتان آن را در خصوص نحوه انجام خدمات جویا شد.



برپایه این گزارش، بیماران و همراهان آن ها نیز در جریان این بازدید با اظهار خرسندی از کاهش چشمگیر سهم پرداختی بیماران، رضایت کامل خود را از اجرای برنامه تحول نظام سلامت بیان نمودند.



گفتنی است اجرای برنامه نظام تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در بیمارستان های دانشگاهی آغاز شده که مرحله اول، کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان های دولتی، برنامه ترویج زایمان طبیعی، ارتقاء کیفیت هتلینگ در بیمارستان های دولتی، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان های دولتی، ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان های دولتی، برنامه حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج، خاص و نیازمند و نظارت بر حسن اجرای برنامه های تحول سلامت، اجرا شد.



 مرحله دوم طرح تحول نظام سلامت مربوط به حوزه بهداشت شامل ارائه خدمات سلامت به عشایر، روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر، تامین سلامت در حاشیه شهرها و سکونت گاه های غیررسمی است و مرحله سوم این طرح نیز با ابلاغ اجرای مفاد کتاب "ارزش های نسبی سلامت جمهوری اسلامی ایران " کلید خورد.







  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31424
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم