امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/04/29 - 13:56
  • 43
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • /Zw9f

حضور مسئولین بیمارستان در دفتر بیمه درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان

روز چهارشنبه 26 تیرماه 98 ، بمناست هفته تامین اجتماعی مسئولین بیمارستان ، این روز را به مدیر و همکاران ایشان در دفتر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان تبریک گفته و از زحمات آنان تقدیر نمودند.




روز چهارشنبه 26 تیرماه 98 ، بمناست هفته تامین اجتماعی مسئولین بیمارستان ، این روز را به مدیر و همکاران ایشان در دفتر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان تبریک گفته و از زحمات آنان تقدیر نمودند.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، در این دیدار دکتر شریف رئیس و جمعی از مسئولین بیمارستان به همراه دکتر متینی سرپرست دانشکده پزشکی با حضور در دفتر بیمه درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان  ، این روز را به آنان تبریک گفته و از زحمات آنها تقدیر و تشکر نمودند.



دکتر شریف ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر افشار و همکاران ایشان در بیمه افزودند : از همه مسئولین مربوطه در بیمه تامین اجتماعی تقاضا داریم تا نسبت به پرداخت های بموقع و بدهی های این بیمه نسبت به بیمارستان تمام تلاش خود بکار بگیرند و بیمارستان را در جهت ارائه خدمات لازم به بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی یاری و کمک نمایند.



سرپرست بیمارستان تصریح کردند : با هماهنگی و تعامل بیمارستان با بیمه تامین اجتماعی بتوانیم بسیاری از کمبود ها و مشکلات  مرتفع گردد و این دو در ارائه خدمات هم پوشانی داشته باشند.



دکتر افشار مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از مسئولین محترم بیمارستان افزودند: خوشبختانه با مدیریت مناسب و صحیح مسئولین بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان ، حجم نارضایتی ها از این حوزه بسیار اندک بوده و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و تعامل بیشتر شرایط خوبی را در جهت رفاه حال بیماران تحت پوشش این بیمه در بیمارستان فراهم کنیم.



ایشان در ادامه اظهار امیدواری کردند: بتوانیم با هماهنگی با مسئولین سازمان ، در اسرع وقت بدهی های این بیمه به بیمارستان پرداخت گردد تا مشکلات و فشار های بوجود امده را مرتفع نماییم.



دکتر افشار از مسئولین بیمارستان خواستند تا به توصیه ها و قوانین این بیمه در بیمارستان جامه عمل بپوشانند و تاکید کردند : پرسنل مربوطه بیمارستان در اجرای دستورالعمل ها و قوانین بیمه در پرونده های بیماران دقت لازم را داشته باشند تا مشکلی در پرداخت های بیمه به بیمارستان بوجود نیاید.



وی در ادامه خاطر نشان کردند : بتوانیم در اسرع وقت بدهی های بیمه به بیمارستان تا پایان سال 97 را پرداخت نماییم تا مقداری از مشکلات بیمارستان برطرف گردد.



در پایان این دیدار از طرف مسئولین بیمارستان لوح تقدیر و هدایایی به آقای دکتر افشار اهدا گردید.









 


  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32008
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم