امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/09/06 - 12:44
  • 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZB6f

جمعی از بازنشستگان و اعضای تیم فوتسال بیمارستان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ؛ مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان و اعضای تیم فوتسال بیمارستان با حضور مسئولین و جمعی از پرسنل بیمارستان برگزار گردید.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ؛ مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان و اعضای تیم فوتسال بیمارستان با حضور مسئولین و جمعی از پرسنل بیمارستان برگزار گردید.



در این مراسم که بمناسبت هفته  وحدت ، میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته بسیج برگزار گردید، از بازنشستگان ، اعضای تیم فوتسال و برگزیدگان مسابقه سفره هفت سین بیمارستان با حضور جمعی از مسئولین ، تقدیر بعمل آمد.



در این مراسم دکتر سید محمد حسین مکی مدیر بیمارستان ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته وحدت  و بسیج افزودند : تقدیر و تشکر خالصانه ازتلاش های ارزنده وسازنده پرسنل درمانی که یکی از برجسته ترین عرصه ها برای خدمتگزاری به انسانها می باشد موجب ایجاد حس انگیزه ، در سایر کارکنان می گردد.



ایشان در ادامه  تصریح کردند : اکنون که پس از چندین سال خدمت صادقانه و خالصانه به افتخار بازنشستگی نائل آمده اید ، شایسته است از زحمات بی دریغ  و مساعی ارزشمندو اهتمام ویژه شمادر طـول این مـدت ، ارج نهـاده و سعادت ، سلامت و توفیق روز افزون شمـا و خانواده محترمتان را از درگاه احدیت مسئلت  نمائیم.



دکتر مکی از تلاش های تیم فوتسال بیمارستان که در مسابقات فوتسال دانشگاه ، موفق شدند قهرمان این دوره از مسابقات شوند را به اعضا تیم تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت نمودند.



در ادامه مراسم دکتر خیرخواه معاون درمان بیمارستان بر حفظ شان و کرامت بازنشستگان تاکید نمودند.



معاون درمان بیمارستان با اشاره به جایگاه و اهمیت تکریم بازنشستگان گفتند: این عزیزان گرانبها‌ترین روز‌های عمر خود را به دور از خانواده شان، وقف خدمت به مردم کرده و در راه توسعه و خدمت در عرصه سلامت کشور گام برداشته اند و امروز وظیفه ما است که از آنان تقدیر نمائیم.



ایشان در ادامه از زحمات بازنشستگان و تیم فوتسال بیمارستان ، تقدیر و تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت نمودند.



در پایان مراسم با اهدا لوح و هدایایی از زحمات بازنشستگان ، اعضای تیم فوتسال و برگزیدگان سفره هفت سین 97 تقدیر و تشکر بعمل آمد.



















 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31841
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم