امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/06/19 - 17:47
  • 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9df

جلسه کمیته علمی کرونا مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان

جلسه کمیته علمی کرونا در بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان به ریاست آقای دکتر محمدرضا شریف سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان و آقای دکتر بنفشه معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه و سایر اعضای کمیته برگزار شد.


جلسه کمیته علمی کرونا در بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان به ریاست آقای دکتر محمدرضا شریف سرپرست مرکزو آقای دکتر بنفشه معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه و سایر اعضای کمیته برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، در این جلسه که با هدف بررسی وضعیت کرونا در کاشان و به روز کردن پروتکل‌های درمانی در بیمارستان برگزار شده بود ، دکتر محمدرضا شریف سرپرست مرکز ، ضمن ارائه گزارشی درباره وضعیت بیمارستان افزودند :  طی یک ماه گذشته روند بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان افزایشی شده و درصد بیماران بدحال و تست مثبت افزایش یافته است.



 ایشان خاطرنشان کرد: در مرداد ماه بیش از ۶۰ نفر از پرسنل و کادر درمان بیمارستان دچار این بیماری شده اند و این افزایش شدید ابتلای پرسنل باعث نگرانی مضاعف گردیده است.



 دکتر شریف با ذکر این نکته که بیمارستان هرسال با افزایش بستری در بخش کودکان در ماه مهر روبرو بوده است گفت : امسال این افزایش بستری در نیمه اول شهریورماه رخ داده که باعث تکمیل ظرفیت بخش کودکان گردیده است .



در ادامه جلسه آقای دکتر بنفشه معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه و رئیس انجمن داروسازان کاشان آخرین یافته های درمانی درباره بیماری کوید 19 را بیان نمودند و بررسی داروهای موجود دربازار دارویی ایران پرداختند .



در ادامه اعضای کمیته با توجه به افزایش بستری بیماران کووید ۱۹ و افزایش بستری کودکان مصوب کرد که به منظور کنترل انتشار عفونت ، به مسئولین شهرستان پیشنهاد گردد که تا اطلاع بعدی از بازگشایی مهدکودک ها و مدارس در تمام سطوح خودداری نمایند .



خاطر نشان می شود مصوبات جلسه طی صورتجلسه ای به مسئولین مربوطه ارسال گردید.








  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32214
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم