امروز : 25 مهر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/07/07 - 08:47
  • 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLJS

جلسه هم اندیشی مسئولان بیمارستان با سوپروایزران و سرپرستاران

در جلسه هم اندیشی مترون ، سوپروایزران و سرپرستاران با رئیس بیمارستان ، چالشهای حوزه پرستاری بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، جلسه هم اندیشی ویژه سرپرستاران و سوپروایزران با حضور جناب آقای دکتر مدنی، جناب آقای بنایی مدیر و جناب آقای زراعتی مترون بیمارستان در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

دکتر مدنی سرپرست بیمارستان ضمن تکریم و قدردانی از سوپروایزران، سرپرستاران و پرستاران بیمارستان و ابراز خرسندی از روند مطلوب خدمت رسانی به بیماران در این مرکز و وظیفه خطیر و با اهمیت پرستاران در این امر گفت: یکى از صفات حسنه انسان هاى برتر را مقدم داشتن دیگران بر خود دانست و پرستاران در بالاترین مقام از ایثار و خدمت رسانی به بیماران قرار دارند.

دکتر مدنی افزود: در همین راستا، هدف مسئولین بیمارستان، جلب رضایت تمامی همکاران بویژه گروه پرستاری در ارائه مطلوبترین خدمات یهداشتی و درمانی با هدف افزایش سطح ایمنی، سلامت و رضایتمندی بیماران می باشد و ما به عنوان مسئولان این مرکز سعی در رفع نیازهای مادی و معنوی پیش رو و تسریع درخدمت رسانی به گروه پرستاری داریم. 

در پایان دکتر مدنی سرپرست بیمارستان از مدیر پرستاری و همکاران ایشان قدردانی نموده و در ادامه جمعی از سرپرستاران نیز به بیان مشکلات داخل بخش ها پرداختند که مورد بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 132227
کلمات کلیدی

تصاویر

علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید