امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/03/25 - 18:12
  • 43
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZCcf

جلسه هماهنگی مسئولین بیمارستان با نماینده خیرین کاشانی

جلسه هماهنگی مسئولین مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی با جمعی از خیرین کاشان برگزار شد.


جلسه هماهنگی مسئولین مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با جمعی از خیرین کاشان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، جلسه هماهنگی ای با حضور دکتر حاجی جعفری معاون و دکتر دیگبری مدیر درمان دانشگاه بهمراه دکتر شریف سرپرست و دکتر مکی مدیربیمارستان ، دکتر پورعباس و آقای کتابچی و خانم افضلی از مجمع خیرین کاشان در محل دفتر ریاست این مرکز برگزار شد.



در ابتدای جلسه دکتر شریف سرپرست این مرکز ضمن بیان اهمیت تاثیر کمکهای خیرین به این مرکز گفت: بی شک نقش پر رنگ خیرین نیک اندیش در توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست و اگر امروز توانسته ایم شاهد ارتقاء زیر ساخت های سلامت در این شهرستان و این مرکز باشیم ، در سایه اتحاد و همدلی مسئولین عزیز و کمک های خیرین بزرگوار بوده و لازم است از تک تک این بزرگواران تقدیر و تشکر نمایم.



ایشان به نقش خیرین و تجهیزاتی که این عزیزان در دوران اپیدمی کوید 19 به این مرکز اهدا کردند اشاره نموده و خاطر نشان کرد : در دوران بحران کرونا ، که بیماران برای درمان بیماری خود ، احتیاج به دستگاه های پیشرفته پزشکی داشتند، بیمارستان توانست  با کمک خیرین ، نسبت به تامین این دستگاه ها اقدام کند که باعث نجات جان بسیاری از بیماران گردید.



وی در ادامه از تلاش مسئولین این مرکز در جهت ثبت و مستند سازی وسایل و تجهیزات اهدایی خیرین بزرگوار به نام خود آنها اشاره کرد.



دکتر شریف گفت : با توجه به اینکه این مرکز بزرگترین و مهمترین مرکز درمانی در شمال استان اصفهان می باشد و بیماران زیادی را از شهرهای اطراف تحت پوشش قرار داده است ، ضروریست تا با کمک مسئولین و خیرین محترم نسبت به تهیه و تجهیز سایر وسایل مورد نیاز تلاش بیشتری شود تا در زمان بحران های بعدی ، کادر درمان بدون هیچ دغدغه ای نسبت به درمان و بهبودی بیماران اقدام نمایند.



 در ادامه جناب آقای کتابچی نماینده خیرین شهرستان ، ضمن تقدیر و تشکر ازمسئولین دانشگاه و بیمارستان و کادر درمان گفت : خیرین محترم این آمادگی را دارند تا با تمام توان در جهت تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز این مرکز اقدام نمایند.



ایشان گفت : با همدلی و همفکری که بین مسئولین دانشگاه و بیمارستان و خیرین گرامی هست ، می توان با برگزاری جلسات منظم ، تجهیزات مورد نیاز این مرکز را فراهم نمود.



ایشان همچنین از مسئولین محترم دانشگاه و بیمارستان خواستند با نصب بموقع اتیکت های اهدایی بر روی  وسایل و تجهیزات ، در جهت  اعتماد بیشتر خیرین اقدام نموده تا برای اهدای کمک های بیشتر ترغیب شوند.



در پایان جلسه دکتر محمدصادق پورعباسی فوق تخصص جراح قلب این مرکز به وسایل وتجهیزات مورد نیاز اتاق عمل قلب این مرکز اشاره نموده که مقرر شد این وسایل در اسرع وقت توسط خیرین محترم سلامت تهیه و در اختیار اتاق عمل قلب این مرکز قرار گیرد.



لازم به ذکر است در حاشیه این دیدار جمعی از مسئولین دانشگاه و بیمارستان بهمراه خیرین گرامی ، ضمن عیادت از سرکار خانم فقیه که از خیرین محترم کاشانی می باشد ، در مورد روند درمان و بهبودی ایشان با کادر درمان وی گفتگونمودند.







 


  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32184
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم