امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/12/23 - 07:36
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zxgf

جلسه هماهنگی ستاد نوروزی بیمارستان 1401

جلسه هماهنگی ستاد نوروزی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان در تاریخ ۲۲ اسفندماه سال جاری ، در سالن کنفرانس بیمارستان ، جهت برنامه ریزی در ایام نوروز و ایجاد هماهنگی لازم بین مسئولین واحدهای مختلف درمانی و پشتیبانی بیمارستان برگزار گردید .



جلسه هماهنگی ستاد نوروزی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان در تاریخ ۲۲ اسفندماه سال جاری ، در سالن کنفرانس  بیمارستان ، جهت برنامه ریزی در ایام نوروز و ایجاد هماهنگی لازم بین مسئولین واحدهای مختلف درمانی و پشتیبانی بیمارستان برگزار گردید .



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ؛ در این جلسه  آقای دکتر سید محمد حسین مکی ، مدیر بیمارستان با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی جهت ایجاد هماهنگی های لازم در خصوص آمادگی  برای پوشش کامل تعطیلات از لحاظ نیروی انسانی ، دارو و تجهیزات و با هدف برنامه ریزی و خدمت رسانی هر چه بهتر به بیماران و شهروندان محترم راهکارهای مربوطه را ارائه نمودند.



دکتر مکی ضمن  " تقدیر و تشکر " از زحمات و تلاشهای خالصانه تمامی پرسنل ، پزشکان و مسئولین واحدها و بخشهای بیمارستان و  همکاری و همدلی صمیمانه در پیکهای بیماری کرونا در سال ۱۴۰۰ در خانواده بزرگ بیمارستان شهید بهشتی ؛ افزودند: در ایام نوروز با توجه به تعطیلات و مراجعه مسافران به این شهرستان، مراجعات به این بیمارستان خصوصا تروما احتمالا افزایش خواهد داشت ، لذا لازم است مسئولین محترم بخش های درمانی و دیگر واحدهای بیمارستان با پیگیری اقلام و تجهیزات مورد نیاز،جهت خدمت رسانی در ایام نوروز آماده باشند.



در ادامه جلسه  آقای دکتر خیر خواه معاون درمان بیمارستان نیز ضمن قدردانی از مسئولین واحد های مختلف بیمارستان ، در بکارگیری از تمامی ظرفیت های موجود در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به شهروندان و مسافرین نوروزی در ایام عید تاکید نمودند.



در پایان جلسه همچنین هریک از مسئولین به ارائه گزارش برنامه های در نظر گرفته شده جهت اجرا در ایام نوروز و تمهیدات لازم پرداختند و مقررشد برنامه های پیشنهادی مورد تأیید ، جهت اطلاع همکاران و اقدام به واحدها ارسال گردد .







  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32408
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم