امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/03/27 - 13:23
  • 33
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /Z99f

جلسه شورای اداری این مجتمع تشکیل شد.

جلسه شورای اداری بیمارستان با حضور ریاست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان و مسئولین بخش‌های مختلف در دفتر ریاست این مجتمع برگزار شد


جلسه شورای اداری بیمارستان با حضور ریاست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان و مسئولین بخش‌های مختلف در دفتر ریاست این مجتمع برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ،اولین جلسه شورای اداری بیمارستان در سال 98 ، با هدف بررسی مشکلات بیمارستان تشکیل گردید.



در این جلسه که با حضور دکتر محمدرضا شریف سرپرست بیمارستان ، دکتر مکی مدیر و مسئولین بخش های مختلف برگزار شد ، دکتر شریف به اهمیت مشارکت همه مسئولین بیمارستان در جهت رفع مشکلات اشاره نمودند و افزودند : مسئولین واحدها باید با همفکری و ایجاد فضایی آرام و با کمک یکدیگر و با در نظر گرفتن اولویتها و جذب کمک های خیرین محترم در جهت پیشبرد اهداف کلان و مهم بیمارستان برای درمان بیماران تمام تلاش و همت خود را بکار بگیرند.



ایشان برگزاری دوره های مدیریتی ، آموزشی و برگزاری شورای آموزشی و درمان بیمارستان را حداقل یک جلسه در ماه را مهم برشمردندو تصریح کردند : اطلاع رسانی و ارائه گزارش های واحد مختلف باید بصورت گسترده و معتبر و با تایید مسئول واحد مربوطه در اسرع وقت انجام گردد.



سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان ، نقش خیرین سلامت را در یاری رساندن به بیمارستان ، مهم ارزیابی کردند و خاطرنشان کردند : مسئولین واحدهای مختلف بیمارستان باید با ارج نهادن به خیرین محترم و سوق دادن آنها برای کمک های نقدی و غیرنقدی برای خرید تجهیزات و ملزمات درمانی مورد نیازبیمارستان ، تمام تلاش خود را جهت هدایت و راهنمایی آنها بکار بگیرند.



دکتر شریف ضمن اجرا نمودن بموقع مصوبات جلسات و کمیته های مختلف بیمارستان افزودند : مسئولین و پرسنل واحد های مختلف بیمارستان با ارائه پیشنهادات و انتقادت سازنده و موثر خود مدیران بیمارستان را در جهت رفع مشکلات یاری و کمک نمایند.



در ادامه این جلسه دکتر سید محمد حسین مکی ، مدیر بیمارستان ، ضمن تقدیر از جناب آقای دکتر محمدرضا شریف ، ایشان را مدیری شایسته و توانا در حوزه ریاست بیان کردند و افزودند : با توجه به تجارب و توانایی هایی که ایشان دارند می توانند بسیاری از مشکلات و مسائل بیمارستان را برطرف نموده و با درایت و تلاش ایشان در رسیدن به اهداف کلان بیمارستان موفقیت هایی را کسب نمود.



ایشان ضمن تاکید بر تلاش مسئولین در جهت کسب رضایت ارباب رجوع ، تصریح کردند : همه مسئولین این مجتمع باید در راستای سیاست های کلان دانشگاه قدم برداشته و با همکاری و همدلی بتوان این سیاست ها را به مرحله اجرا درآورد.



مدیر بیمارستان به نقش مهم مسئولین و پرسنل واحدها در اجرایی نمودن طرح « همراه بیماران » اشاره کردند و افزودند : پرسنل محترم بخش ها باید نسبت به توجیه کردن همراهان بیماران درباره دستورالعمل های جدید این طرح در زمان حضور همراهان در موقع پذیرش و حضور آنها در بخش ،نکات لازم را یادآوری نموده و مسئولین بیمارستان را در اجرای این طرح که یکی از مصوبات هیات رئیسه دانشگاه می باشد یاری و کمک نمایند.



دکتر مکی نقش سرپرستاران را در مدیریت و پیگیری امور درمانی بیماران در بخش ها را مهم برشمردندو خاطر نشان کردند : با هماهنگی های که صورت گرفته مقرر گردید تا جلساتی بصورت منظم و ماهانه با حضور مسئولین و سرپرستاران ، در جهت مرتفع کردن مشکلات بخش ها ، برای کسب رضایت بیماران و همراهان آنها برگزار گردد. 



در پایان جلسه هرکدام از مسئولین واحدها ، راهکارهای  مناسب جهت به حداقل رسیدن چالش‌های موجود رابیان وسپس مورد بحث، تبادل نظر قرار دادند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31986
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم