امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/12/04 - 12:47
  • 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zpef

جلسه توجیهی اعتبار بخشی بیمارستانی

جلسه توجیهی اعتبار بخشی بیمارستانی ، روز یکشنبه سوم اسفند ماه 99 ، با حضور دکتر شجاعی رییس بیمارستان ، دکتر مکی مدیر بیمارستان ، تیم اعتباربخشی معاونت درمان و جمعی از مسئولین و سرپرستاران بخش های این مرکز، در سالن دکتر قریب دانشگاه برگزار شد.


جلسه توجیهی اعتبار بخشی بیمارستانی ، روز یکشنبه سوم اسفند ماه 99 ، با حضور دکتر شجاعی رییس بیمارستان ، دکتر مکی مدیر بیمارستان ، تیم اعتباربخشی معاونت درمان و جمعی از مسئولین و سرپرستاران بخش های این مرکز، در سالن دکتر قریب دانشگاه برگزار شد



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، با توجه به نزدیکی زمان اعتباربخشی بیمارستان که مقرر است ابتدای اسفندماه سال جاری صورت گیرد، تیم مدیریتی بیمارستان با حضور کلیه مسئولین واحدها و بخشهای درمانی و پشتیبانی تشکیل جلسه  و مهمترین و آخرین نکات در خصوص اهمیت جایگاه اعتباربخشی برای بیمارستان به کادر بیمارستان اطلاع داده شد و مقرر شد مسئولین تمام تلاش خود را برای دریافت کلیه امتیازات سنجه ها انجام دهند.



در این جلسه، دکتر شجاعی رئیس بیمارستان ضمن بیان اهمیت اعتباربخشی و فعالیت های واحدهای مختلف بیمارستان در چندماهه اخیر ، با اعلام سیاست های حوزههای مختلف بیمارستان، در خصوص اجرا و پیاده سازی دستورالعمل های اعتباربخشی، بر حضور و مشارکت رؤسای بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان در انجام این برنامه و جلسات مرتبط با آن برنامه تاکید کرد



در ادامه دکتر خیرخواه معاون درمان بیمارستان با تاکید بر تحقق جهت دستیابی به أهداف بیمارستان، خواستار اجرای هر چه بهتر استانداردهای اعتبار بخشی شدند.



سپس مسئولین نظارت و اعتباربخشی دانشگاه، استانداردها و سنجه های بازدیدهای ادواری را به تفصیل برای شرکت کنندگان تشریح و ارائه نمودند.



در ادامه جلسه، هر یک از مسئولین واحدها و بخش های بیمارستان به ارائه چالش ها و راهکارها، اجرای استانداردها و سنجه های اعتباربخشی پرداختند.



 در خاتمه نیز مسئول اعتبار بخشی بیمارستان، شیوه های ارزیابی ادواری و برنامه ریزی های انجام شده برای بازدیدها را تشریح کردند.










  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32286
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم