امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/09/17 - 08:05
  • 74
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZZef

تشکر صمیمانه از زحمات پرسنل درمبارزه باکرونا

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بخش های بستری بیماران کرونایی بازدید و از زحمات پرسنل درمبارزه با کرونا تشکر وقدردانی نمودند.



مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بخش های بستری بیماران کرونایی بازدید و از زحمات پرسنل درمبارزه با کرونا تشکر وقدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین شاه فضل مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان بهمراه دکتر شجاعی رئیس بیمارستان با جمعی از مسئولین و روحانیون دانشگاه ، با حضور در بخشهای بستری بیماران کرونایی، از تلاشهای بی وقفه پرسنل در مبارزه با کرونا این بیمارستان تشکر و قدردانی نمودند.

در نشستی که در دفتر ریاست بیمارستان برگزار شد ، حجت الاسلام والمسلمین شاه فضل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با اعلام این مطلب افزود: فعال کردن روحانیون در بیمارستان و ساماندهی نیروهای جهادی طلاب بخشی از فعالیت‌های دفتر نهاد دانشگاه در راستای همراهی با کادر درمان جهت مقابله با ویروس کرونا بود.

شاه فضل با اشاره به فعالیت روحانیون و طلاب جهادی در بیمارستان‌ها یادآور شد: برنامه عیادت مستمر از بیماران بستری شده، همدلی و دلجویی از پرستاران و کادر درمان، عیادت مستمر و گفتگو با بیماران دارای استرس بالا، کمک به بیمارانی که در ادای فرایض دینی با مشکل مواجه بوده اند، از جمله این فعالیت ها بود.

 حجت الاسلام شاه فضل ، فلسفه حضور روحانیون و طلاب جهادی در این بحران را کاهش آلام بیماران و همراهان آنان، همراه بودن و روحیه بخشی به کادر درمان و کم کردن بار نظام سلامت در درمان بیماران دانست.

وی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از کادر درمان ؛ پرستاران، پزشکان و بهیاران را سربازان خط مقدم مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دانست که سرمایه عمر را به میدان آوردند.

در ادامه این نشست دکتر شجاعی ضمن تقدیر از حجت الاسلام شاه فضل و روحانیون بخاطر حضور فعال در این مرکز خاطر نشان کرد : حضور روحانیون و صحبت و مشاوره با کادر درمانی و بیماران در بحران کرونا در این مرکز را بسیار موثر و خوب دانست و اظهار امیدواری کرد که بتوان این روند همچنان ادامه داشته باشد.

ایشان به مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و روحانیون قول مساعد دادند تا در صورت نیاز همکاری های لازم مسولین این مرکز با آنها انجام خواهد شد .

در ادامه حجت الاسلام شاه فضل بهمراه دکتر شجاعی و جمعی از روحانیون ضمن بازدید از نماز خانه بیمارستان ، با حضور در بخش های بستری بیماران کرونایی از کادر درمانی آن بخش ها با اهدا شاخه گل تقدیر بعمل آوردند.

















  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32262
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم