امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/05/18 - 08:32
  • 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZMJz
با تعرفه دولتی:

بیش از 2600 بیمار به بخش پاتولوژی بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراجعه کردند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان اظهار داشت: در چهار ماهه اول امسال بیش ۲۶۰۰ بیمار به بخش پاتولوژی این مرکز مراجعه کرده اند و با تعرفه دولتی خدمات دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید مهدی موسوی افزود: هزینه های انجام پاتولوژی برای اکثر بیماران دارای پوشش بیمه تامین اجتماعی در این مرکز به صورت رایگان می باشد و هزینه سایر بیمه شدگان با تعرفه دولتی و طبق فرانشیز بیمه های درمانی می باشد.

وی تصریح کرد: بخش پاتولوژی مسئولیت پذیرش، انجام عملیات فنی تشخیص پاتولوژیک نمونه و ارائه گزارش نمونه های بافتی، مایعات بدن، مغز استخوان ، پاپ اسمیر لیکویید و معمولی، لام خون محیطی، FNA، فروزن و ایمونوهیستوشیمی را  انجام می دهد.         

دکتر موسوی، اهداف این مرکز را ارائه خدمات به بیماران و پزشکان معالج جهت تسریع در روند تشخیص و درمان با انجام آزمایشات بافتی و سیتولوژی براساس استانداردهای علمی، فنی و ایمنی تعریف شده به وسیله دستگاه ها و روش های به روز علمی در فضای فیزیکی مناسب  و ایمن عنوان کرد.  

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان در ادامه گفت: سال گذشته بیش از ۸۷۰۰ بیمار به بخش پاتولوژی این مرکز مراجعه کرده اند.

لازم به ذکر است: بخش پاتولوژی بیمارستان شهید بهشتی همه روز به جز ایام تعطیل در شیفت صبح به همشهریان عزیز خدمات ارائه می کند و زمان جوابدهی نمونه پاتولوژی از  2 تا 15 روز بسته به اورژانسی بودن و نوع نمونه متغیر است.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 102987
کلمات کلیدی

تصاویر

نشست دانشجویان با رئیس و مسئولین دانشگاه و تقدیر از فعالین فرهنگی
علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید