امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/08/19 - 08:19
  • 45
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • /ZKaf

بعد از 92 روز ، مادری که در کٌما بود نوزاد خود را سالم بدنیا آورد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی : بعد از 92 روز، مادری که بر اثر صحنه تصادف در کٌما بود نوزاد خود را با کمک پزشکان و کادر درمانی بیمارستان بدنیا آورد.




بعد از 92 روز، مادری که بر اثر صحنه تصادف در کٌما بود ، نوزاد خود را با کمک پزشکان و کادر درمانی بیمارستان بدنیا آورد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر محمدرضا شریف سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی در باره این خبر افزود : بیمار خانم باردار 25 ساله ای که در تاریخ 14 مردادماه 98 ، به همراه همسر و فرزند در اطراف کاشان دچار حادثه رانندگی شده بود که بعد از انتقال حادثه دیدگان به این مرکز ، روند بهبودی آنان توسط کادر درمان بیمارستان پیگیری و انجام گردید.



وی گفت : همسر وفرزند این خانواده ، بعد از چند روز پیگیری های درمانی لازم ، بهبود یافته و با نظر پزشکان ترخیص شدند ، ولی مادر خانواده بعلت آسیب شدید مغزی ، تحت عمل جراحی و مراقبت های ویژه قرار گرفت.



سرپرست بیمارستان تلاش کادر پزشکی گروه های مغز و اعصاب ،زنان و زایمان ،عفونی و داخلی ، پرسنل بخش های تغذیه و فیزیوتراپی و کادر پرستاری بیمارستان را برای نجات جان مادر و نوزاد وی را کم نظیر بیان کرده و خاطر نشان کردند : بعد از حدود 92 روز بستری مادر در بخش های ICU  و جراحی مغز و اعصاب بیمارستان و پایدار نگه داشتن شرایط مادر و نوزاد وی ، با نظر پزشکان زنان و زایمان ، در تاریخ 16 آبانماه 98 ، با انجام عمل موفقیت آمیز طبیعی،نوزاد این مادر را با وزن تقریبی دو کیلو و 400 گرم ، سالم بدنیا آوردند.



ایشان از کادر پزشکی و پرستاری این بیمار که با دلسوزی و حس مسئولیت نسبت به نجات جان این مادر و نوزاد تلاش نمودند تقدیر و تشکر کرده و افزودند : حال عمومی مادر و نوزاد رضایت بخش بوده که برای ادامه روند درمان آنها ، مادر به بخش جراحی مغز و اعصاب و نوزاد به بخش نوزادان منتقل شدند.


  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32077
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم