امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/02/01 - 07:40
  • 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZRLR

برگزاری گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی

به مناسبت روز گرامیداشت حکیم جرجانی که روز علوم آزمایشگاهی نام گرفته ،ریاست و مدیریت بیمارستان با حضور در بخش آزمایشگاه مرکزی ، پاتولوژی ، آزمایشگاه اورژانس و بخش نازایی این مرکز از زحمات کارکنان این بخش ها قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، روز ۳۰ فروردین ماه سال جاری، دکتر سید رامین مدنی رئیس مرکز و آقای بنایی مدیر بیمارستان و سرکار خانم عبدالله زاده رئیس اداره منابع انسانی ، ضمن حضور در بخش های  مختلف آزمایشگاهی بیمارستان و دیدار با پزشکان و کارکنان این قسمت ، این روز را به آنها تبریک گفتند.
دکتر مدنی سرپرست بیمارستان ضمن تبریک این روز به پرسنل این بخش ها، اظهار داشت: روز علوم آزمایشگاهی فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی زحمتکشان نظام سلامت که با تشخیص به‌ موقع در خط اول نبرد با بیماری‌ها تلاش میکنند قدردانی شود. 
دکتر مدنی نیز داشتن احساس مسئولیت و دقت فراوان را از الزامات کار در این حوزه بیان کرد و گفت: ما نیز زحمات این عزیزان را پاس میداریم و برای همکاران گرامی آزمایشگاه از درگاه خداوند بزرگ آرزوی تندرستی و توفیقات روزافزون داریم.
در  ادامه این دیدارها از طرف تیم اجرایی بیمارستان با اهدا گل و شیرینی از زحمات پرسنل و همچنین اهدا لوح تقدیر از تلاش گارکنان برگزیده این واحد  تقدیر و تشکر بعمل آمد .
  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 129097
کلمات کلیدی

تصاویر

علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید