امروز : 10 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/12/05 - 10:07
  • 154
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZyuR

برگزاری جلسه ستاد نوروزی در سال 1403 بیمارستان

جلسه ستاد نوروزی این مرکز با حضور تیم مدیریت بیمارستان و مسئولین واحدهای درمانی و پشتیبانی این مرکز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار گردید.

️به گزارش روابط عمومی بیمارستان، روز پنج شنبه سوم اسفندماه سال جاری، جلسه ستاد نوروزی این مرکز با حضور جناب آقای دکتر سید رامین مدنی سرپرست، دکتر سید مهدی موسوی معاون درمان ، آقای رامین بنایی مدیر بیمارستان و مسئولین واحدهای درمانی و پشتیبانی این مرکز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار گردید.

️در این جلسه دکتر مدنی سرپرست بیمارستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: باید قبل از تعطیلات عید نوروز تمهیدات لازم برای ارائه خدمات درمانی بهینه افزایش یابد.

️دکتر مدنی افزود : با توجه به اینکه کاشان یکی ازمسیرهای پرتردد مسافران از طریق ترانزیت شمال به جنوب کشور بوده و با توجه به دیرینه تاریخی محل بازدید گردشگران می باشد ، باید با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به شهروندان و مسافرین نوروزی در ایام تعطیلات عید از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم.

️در ادامه آقای بنایی مدیر بیمارستان ضمن تشکر از زحمات کلیه پرسنل این مرکز در سال ۱۴۰۲ ، گفت : آنچه که امروز در این مرکز شاهد آن هستیم مرهون تلاش ها و زحمات کلیه پرسنل پرتلاش و سختکوش در همه بخش ها و واحدهای بیمارستان بوده که ما مسئولین بایستی قدردان خدمات آنها باشیم

️وی با اشاره به اینکه انباری های دارویی و تجهیزات مصرفی بیمارستان از هفته آینده تجهیز و بروزرسانی خواهند شد ، گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی با مسئولین این مرکز و دانشگاه به استقبال تعطیلات نوروز خواهیم رفت و امیدواریم بتوانیم سالی همراه با موفقیت و بهروزی را آغاز نماییم.

️دکتر موسوی معاون درمان بیمارستان در سخنانی خواستار انجام برنامه ریزی صحیح شیفت های پزشکان و دستیاران و حضور آنها در تعطیلات شدند .

️انجام بازدید های مسئولین از واحدهای مختلف بیمارستان، تعیین جانشین برای مسئولین واحدها، انجام برنامه های فرهنگی از قبیل برپایی سفره هفت سین در بخش های درمانی و هماهنگی با دیگر مراکز درمانی شهرستان برای پشتیبانی این مرکز از دیگر سخنان معاون درمان بیمارستان بود.

️در پایان جلسه همچنین هریک از مسئولین و کارشناسان به ارائه گزارش برنامه های در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم جهت اجرا در ایام نوروز پرداختند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 127371
کلمات کلیدی

تصاویر

علیرضا مهردوست
خبرنگار

علیرضا مهردوست

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید