امروز : 12 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/06/27 - 10:17
  • 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zt5f

برخورد اتوبوس با تانکر حامل گازوئیل ۴۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت

مدیر مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: برخورد اتوبوس با تانکر حامل گازوئیل ۴۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت


مدیر مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: برخورد اتوبوس با تانکر حامل گازوئیل ۴۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت.



دکتر سید محمدحسین مکی اظهار داشت: این حادثه شامگاه سه شنبه در 60 کیلومتری جاده کاشان - اصفهان حوالی شهر بادرود بوقوع پیوست که 19نفر در دم جان خود را از دست دادند و 26 نفر دیگر به  بیمارستان های اطراف انتقال داده شدند..



وی گفت: بعد از اطلاع از مرکز 115 به اورژانس بیمارستان مبنی بر وقوع حادثه تصادف و انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان ، 16نفر از حادثه دیدگان توسط تکنسین های اورژانس 115به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شدند  که بدو  ورود به اورژانس اقدامات اولیه درمانی انجام گردید.



دکتر مکی  بهمراه تعدادی دیگر از مسئولین بیمارستان ضمن عیادت از حادثه دیدگان ، از نزدیک از روند درمان آنها در اورژانس بازدید کرده و از مسئولین درمان بیمارستان خواستند تا نهایت سعی و تلاش خود را جهت بهبود حادثه دیدگان انجام دهند. .




دکتر مکی افزود: اتوبوس مربوط به شرکت عدل تعاونی ۷ بوده که در ساعت ۱۸ تهران را به مقصد کرمان از پایانه جنوب تهران ترک نموده و در ساعت ۲۱:۳۰ در مجتمع سان آرا جهت شام و استراحت توقف نموده و بعد از حرکت در حدود ساعت ۲۳:۳۰ به پشت تانکر حامل سوخت گازوئیل برخورد نموده است که این حادثه ۲۶ مصدوم به همراه داشت که توسط کد های اورژانس به بیمارستان های فاطمیه بادرود و شهید بهشتی کاشان اعزام و تعداد ۱۹ سرنشین دیگر اتوبوس جان خود را از دست دادند.











  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31777
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم