امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/05/05 - 09:22
  • 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5hf

با سوپروایزران و سرپرستاران بخش های درمانی

جلسه سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با سوپروایزران و سرپرستاران بخش های درمانی این مرکز برگزار گردید.



جلسه سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با سوپروایزران و سرپرستاران بخش های درمانی این مرکز برگزار گردید.



💠به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، در ابتدای این جلسه که به منظور آشنایی دکتر فرزادفر سرپرست بیمارستان با سوپروایزران و سرپرستاران بخش های درمانی و بررسی نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف بیمارستان انجام گرفت ، آقای دکتر فرزادفر ضمن تشکر از تمامی پرسنل بیمارستان ، همدلی و مسئولیت پذیری مسئولین و پرسنل را،مهمترین عامل موفقیت مرکز دانست و خواهان ادامه یافتن این روند جهت رفع هر چه بیشتر مشکلات بیمارستان شدند.



💠وی در ادامه به مسئولیت آنان در اداره‌ی بخش‌ها اشاره کرد و گفت: سرپرستاران ما مدیران قابلی هستند و می‌دانم که مسئولیت شما سخت است و گروه پرستاری در این بیمارستان زحمات زیادی در جهت ارائه خدمت به بیماران داشته و خواهند داشت.

💠دکتر فرزادفر همچنین کار و فعالیت پرستاران را محدود به مراقبت از بیمار و پرستاری ندانست و گفت: این که این بیمارستان در تنوع ارائه خدمات به بیماران مختلف کم نظیر است اتفاقی نیست و نشان از تلاش و داشتن حس نوع دوستی بین همکاران بخش ها و واحدهای مختلف است.

💠ایشان با بیان این که انتظار از کادر درمان و پرستاران کار ما را مشکل تر می کند، اظهار داشت: سختی و مشکلات کار پرستاران قابل درک است و با توجه به دستورالعمل ها و امکان شرایط سعی می کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم که انتقال آگاهی از آیین نامه ها و قوانین ؛ توسط سرپرستاران به مجموعه همکاران بخش امری ضروری است.

💠در ادامه ؛ گزارشی از نقاط ضعف و قوت بخشهای بیمارستان که توسط مسئولین بخشها آماده شده بود ارائه گردید و در پایان نیز حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.









  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32438
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم