امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/07/19 - 07:53
  • 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Ztdf

بازدید نماینده مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از بیمارستان

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به همراه رییس دانشگاه، معاون درمان، رییس بیمارستان و مترون از بخش های بیمارستان شهید بهشتی کاشان بازدید کردند.


نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به همراه رییس دانشگاه، معاون درمان، رییس بیمارستان و مترون از بخش های  بیمارستان شهید بهشتی کاشان بازدید کردند.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ،روز جمعه 18 مهرماه 99 ، دکتر سید جواد ساداتی نژاد در این بازدید از بخش های بستری کوید 19 بازدید و از نزدیک با بیماران بستری و پرستاران شاغل در این بخش ها گفتگو کرد.



دکتر ساداتی نژاد پس از بازدید در پیامی از مردم خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در تجمعات خود داری کنند و ماسک بزنند و با این کار به کمک کادر درمان بشتابند.



نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل همچنین از زحمات پزشکان و پرستاران بیمارستان قدردانی کرد.



رییس دانشگاه نیز در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، از مردم خواست تا برای ملاقات بیماران کرونا به بیمارستان مراجعه نکنند.



دکتر سید علیرضا مروجی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت بهداشت و زدن ماسک توسط مردم گفت متاسفانه با فرارسیدن فصل سرما شاهد بالارفتن آمار بستری کووید 19 در بیمارستان هستیم ومردم حتما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی از خود و خانواده خود در برابر این ویروس محافظت کنند.



دکتر ابوالفضل شجاعی رییس بیمارستان شهید بهشتی نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد این بیمارستان بیان کردند.














  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32233
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم