امروز : 12 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/06/17 - 09:54
  • 42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zo5f

بازدید رئیس بنیاد نیکوکاری شریان ازمرکزقلب بیمارستان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی، دکتر محققی رئیس بنیاد نیکوکاری شریان از اتاق عمل قلب این مجتمع بازدیدنمودند.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی، دکتر محققی رئیس بنیاد نیکوکاری شریان از اتاق عمل قلب این مجتمع بازدیدنمودند.



 ایشان به همراه آقای بروجردی رئیس انجمن پمپیست کشور، همچنین مدیر محترم بیمارستان  ، مسئول و پرسنل اتاق عمل قلب ،روز پنج شنبه 15 شهریورماه 1397 با حضور در بیمارستان شهید بهشتی درباره برخی  ازبرنامه‌های توسعه واحد مذکور گفت‌وگوکردند.

وی ضمن قدردانی از مدیر بیمارستان  و پرسنل اتاق عمل قلب ، این مرکز را ویژه و با اهمیت دانست و گفت: این جلسه به منظور راه اندازی اتاق عمل قلب باز کودکان  تشکیل شده که بتوانیم با حضور خیرین و حمایت مسئولین محترم بیمارستان گامی مثبت در جهت پیشبرد این اهداف، بخصوص ارتقاء تجهیزات و امکانات اتاق عمل قلب باز این مجتمع برداریم.



در ادامه آقای بروجردی از اعلام آمادگی این انجمن برای انجام عمل های قلب باز کودکان همراه با یکی از بهترین  تیم های پزشکی کشور در این مجتمع خبردادند  و افزودند: با همکاری جناب آقای دکتر محققی و اعضای تیم پزشکی بتوانیم انجام عمل های قلب باز کودکان را راه اندازی کرده و گامی مثبت برای مردم این منطقه برداریم.



ایشان اظهار امیدواری کردند انشالله باحضور خیرین و مسئولین محترم این مجتمع در آینده ای نزدیک با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم پزشکی و حضور یک تیم پزشکی مجرب، انجام عمل های قلب باز ویژه کودکان را انجام دهیم.



دکتر مکی مدیر بیمارستان نیز با قدردانی از حضور خیرین گفت: از این‌که در کنار ما هستید و در خدمت‌رسانی به همشهریان ما را یاری می‌کنید، قدردان شما هستیم.



ایشان افزودند :بخش جراحی قلب باز بیمارستان شهید بهشتی کاشان در سال 1389 با حضور وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی وقت و همچنین دکتر محمدصادق پورعباسی فوق تخصص جراحی قلب باز افتتاح و در تیرماه 1390 رسما فعالیت خود را آغاز کرد  که از بدو تاسیس مرکز جراحی قلب تاکنون بیش از 1740 عمل جراحی قلب باز انجام شده استو امیدوارم بتوانیم با حضور شما خیرین محترم کمبودهای این مجتمع را مرتفع و در آینده ای نزدیک انجام عمل های اتاق عمل قلب باز کودکان در مرکز قلب بیمارستان راه اندازی گردد.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان در ادامه درباره توانمندی‌های بیمارستان و نیازهای این مرکز ازجمله موارد آموزشی توضیح داد و گفت: بزرگ‌ترین سرمایه در بیمارستان ، حضور دانشمندان علوم پزشکی واستادانی است که بحمدالله از چهره‌های ماندگار کشور هستند .



در پایان این جلسه، حاضرین درباره موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر کرده و مقرر شد با آماده سازی وسایل و امکانات لازم برای راه اندازی اتاق عمل قلب باز ویژه کودکان در آینده نزدیک این امر مهم در جهت پیشبرد سلامت جامعه اتفاق بیفتد.



 











  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31772
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم