امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/08/13 - 13:36
  • 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGaf

اولین دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان نصب و راه اندازی شد.

اولین دستگاه رادیولوژی دیجیتال مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان درفضای بازسازی شده و آرام بخش ، با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد


اولین دستگاه رادیولوژی دیجیتال مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان درفضای بازسازی شده و آرام بخش ، با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر سید محمد حسین مکی مدیر بیمارستان گفت :یکی از مجهزترین دستگاه های رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان شهید دکتر بهشتی با پیگیری مسئولین بیمارستان و همکاری دانشگاه ، با اعتبار 11 میلیارد ریال درفضای بازسازی شده،راه‌اندازی و افتتاح شد که با راه اندازی این دستگاه عملیات رادیولوژی در حداقل زمان ممکن برای بیماران انجام می شود.



 ایشان با اشاره به این مطلب که در بخش رادیولوژی بطور میانگین ماهانه بیش از 3هزار بیمار پذیرش و بیش از 11 هزار اکسپوز انجام می شود خاطر نشان کرد : با استفاده از دستگاه دیجیتال جدید ،اشعه کمتری به بیمار و همراهان و یا کادر پرسنلی و درمانی بیمارستان وارد می شود .



مدیر بیمارستان افزود: با استفاده از دستگاه رادیولوژی دیجیتال و با مجهز بودن به سیستم نرم افزاری و تحویل عکس بصورت سی دی ، می توان به تشخیص بهتر بسیاری از بیماری ها کمک کرد.



وی ادامه داد: در سیستم رادیولوژی قبلی ، از فیلم‌های یک‌بار مصرف گران قیمت استفاده می شد ، در حالی که در سیستم رادیولوژی دیجیتال ، امکان قابلیت نگهداری عکس‌ها در پرونده دیجیتال بیمار برای مدت طولانی وجود دارد.



مدیر بیمارستان ضمن تشکر ازهمکاری مسئولین معاونت درمان دانشگاه،درباره مزیت استفاده ازدستگاه رادیولوژی دیجیتال گفت: استفاده از دستگاه های آنالوگ هزینه هایی را در برداشت که با وجود این دستگاه ، کاهش مصرف برق، کیفیت عالی تصاویر، کاهش هزینه های جانبی مانند فیلم و غیره،میزان اشعه دریافتی و نگهداری تصاویر بیمار برای سال ها درسیستم و کاهش هزینه ها را شاهد خواهیم بود.



 






  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32074
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم