امروز : 13 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1392/04/24 - 07:53
  • 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaFf

اهداء اعضاء بدن یک نوجوان کاشانی به چند بیمار نیازمند

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان از اهداء اعضاء بدن دختر نوجوان 17 ساله کاشانی به شش بیمار در حال انتظار خبر داد.




سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان از اهداء اعضاء بدن دختر نوجوان 17 ساله  کاشانی به شش بیمار در حال انتظار  خبر داد.



این بیمار که به علت ترس از انفجار ترقه  شب نیمه شعبان در خیابان دچار حادثه مغزی شده بود به مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان انتقال داده شد.



 به گزارش روابط عمومی بیمارستان به نقل از مسئول بخش مراقبتهای ویژه ، بیمار پس از دو هفته و در روز پنج شنبه 20/4/92 با اعلام مرگ مغزی مرحومه فریبا فرهادی از سوی پزشکان، خانواده وی رضایت خود را جهت اهداء اعضای بدن ایشان به بیماران نیازمند پیوند اعلام کردند.



این بیمار شب گذشته با تلاش پرسنل محترم بخش و اکیپ اعضامی از تهران به بیمارستان امام خمینی تهران جهت اهداء قلب،  دوکلیه، کبد، استخوان و تاندون  منتقل شد.



لازم به ذکر است از آنجایی که این بیمار نوجوان، قبل حادثه از سلامت کامل برخوردار بوده، امکان دارد بعد از بررسی های تخصصی در تهران از تعداد بیشتری از اعضایش استفاده شود.



یاد آوری می شود داوطلبان اهداء عضو می توانند با مراجعه وب سایت www.ehda.irو یا روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی کاشان نسبت به تکمیل فرم اهداء و دریافت کارت اقدام نمایند.



منبع خبر :روابط عمومی بیمارستان




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31303
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم