امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/03/25 - 08:43
  • 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zzcf

انجام بیش از 8 هزار مورد سی تی اسکن برای بیماران در دوران بحران کرونا

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان از انجام بیش از 8 هزار مورد سی تی اسکن برای بیماران در دوران بحران کرونا در این مرکز خبر داد.



مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان از انجام بیش از 8 هزار مورد سی تی اسکن برای بیماران در دوران بحران کرونا در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر سید محمد حسین مکی مدیر این مرکز درباره این خبر افزود : بخش تصویربرداری ، یکی از بخش های فعال این مرکز در زمان بحران کرونا بود که با وجود دستگاه های رادیولوژی ، سی تی اسکن و سونوگرافی دیجیتال وپیشرفته ، همکاری با پزشکان بالینی محترم در تشخیص بیماری ها را فراهم نمود.

دکتر مکی از انجام بیش از 8 هزار مورد سی تی اسکن در زمان بحران کرونا از اول اسفندماه 98 تا پایان اردیبهشت ماه 99 اشاره کرده و گفت : در بخش رادیولوژی این مرکز و با وجود سه دستگاه گرافی ، بیش از 6 هزار مورد عکس برای بیماران انجام شده است

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از پزشکان و پرسنل واحد تصویربرداری این مرکز خاطر نشان کرد : انجام بیش از دو هزار و هفتصد مورد سونوگرافی توسط پزشکان این واحد ، از دیگر اقدامات تشخیصی واحد تصویربرداری در زمان بحران کرونا بود که 24 ساعته همانند دیگر قسمت های این واحد فعال بود .

وی کیفیت تصاویر،سرعت انجام کار،انتقال  سریع تصاویر از طریق سیستم pacs،کاهش هزینه های چاپ و نبود آلایندگی زیست محیطی را از مزایای دستگاه های واحد تصویربرداری بیان نموده و اظهار امیدواری کردند تا با کمک مسئولین محترم دانشگاه و این مرکز و حمایت های خیرین گرامی ، بتوان تجهیزات و وسایل مورد نیاز این واحد را فراهم و مجهّز تر نمود تا در زمان بحران های  احتمالی بعدی ، بدون هر گونه دغدغه ای ؛ کادر درمانی این مرکز به تشخیص و درمان بیماران بپردازند .



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32182
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم