امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/01/30 - 09:59
  • 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z2cf

از مسئولین محترم بانک رفاه

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، در پیامی از خدمات ارزشمند و حمایت های صمیمانه مادی و معنوی مسئولین محترم بانک رفاه تقدیر و تشکر نمودند.



سرپرست مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان،  در پیامی از خدمات ارزشمند و حمایت های صمیمانه مادی و معنوی مسئولین محترم بانک رفاه تقدیر و تشکر نمودند.

🔹متن پیام ایشان بدین شرح است.



بسمه تعالی

حضور برادر ارجمند جناب آقای دکتر لله گانی

مدیر عامل محترم بانک رفاه کارگران



با اهدای سلام

🔹احتراما ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده بانک رفاه به استحضار می رساند بیمارستان 750 تختخوابی شهید بهشتی کاشان بعنوان یکی از بزرگترین و مهمترین مرکز بستری بیماران کرونا در سطح کشور فقط پذیرای بیماران کرونایی در طول اپیدمی اخیر بوده است . با توجه به کثرت موارد امور مالی مربوط به پایان سال 98 و ابتدای سال 99 که با اپیدمی اخیر افزایش قابل توجه نیز داشته خوشبختانه شعبه 715 شهید بهشتی کاشان که مستقر در داخل بیمارستان می باشد در تمامی ایام بحران باز و به ارائه خدمات بانکی مشغول بوده است و تمامی کارمندان فداکار بانک نهایت همکاری خود را در این وضعیت بحرانی با بیمارستان داشته خصوصاً جناب آقای محمد ملایی رئیس محترم شعبه مذکور که حتی در ساعات غیر موظف نیز ایثارگرانه مشغول فعالیت بودند، لذا تقاضا دارد دستور فرمائید به نحو شایسته از ایشان و همچنین مدیریت محترم شعب استان اصفهان جناب آقای حمیدرضا صفائیان که همواره حامی و پشتیبان این مرکز بزرگ درمانی بوده و در تامین تسهیلات جهت پرسنل و پزشکان این مرکز و همچنین تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان نهایت همکاری را داشته اند و خصوصاً در بحران اخیر نیز حمایت صمیمانه مادی و معنوی خویش را مبذول نموده اند تقدیر و تشکر به عمل آید .

در خاتمه ضمن آرزوی توفیق و سربلندی آن جناب و سایر همکاران محترم آن بانک ، صحت و سلامت و مزید توفیقات کلیه خدمتگزاران جمهوری اسلامی را از درگاه ایزد منان مسالت دارم .







                                                             دکتر محمدرضا شریف                                                                     



سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32150
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم