امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/09/28 - 07:55
  • 89
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZT6f

از زحمات دکتر جواهــری- متخصص ارتوپدی

مراسم تقدیر وتجلیل از سه دهه تلاش ماندگار دکتر جواهری متخصص ارتوپدی و فوق تخصص جراحی ستون فقرات ، در مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان برگزار شد.



مراسم تقدیر وتجلیل از سه دهه تلاش ماندگار دکتر جواهری متخصص ارتوپدی و فوق تخصص جراحی ستون فقرات ، در مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان، روزدوشنبه (26 آذر ماه) مراسمی با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه و بیمارستان ،پزشکان ، پرسنل و همکاران ایشان در آمفی تئاتر بیمارستان شهید دکتر بهشتی برگزار شد.



در ابتدای مراسم دکتر خسروی متخصص ارتوپدی و مدیر گروه جراحی تخصصی دانشگاه ، با تاکید بر نقش موثر دکتر جواهری در حوزه پزشکی، وی را انسانی شایسته و وارسته توصیف کرد.



مدیر گروه جراحی تخصصی دانشگاه ، احترام به بیماران و اخلاق نیکو را از صفات بارز دکتر جواهری بیان کردند و افزودند: قطعاً نبود اساتیدی گرانقدر چون دکتر جواهری برای این مجتمع و دانشگاه علوم پزشکی کاشان محسوس خواهد بود.



ایشان در پایان سخنان خود برای دکتر جواهری آرزوی موفقیت نمودند و اظهار امیدواری کردند که بتوان در دوران بعداز بازنشستگی ، از تجربیات پزشکی ایشان در دانشگاه استفاده نمود.



در ادامه مراسم دکتر خیرخواه معاون درمان بیمارستان  به بیان فضائل و خصوصیات دکتر جواهری اشاره نمود و تصریح کردند : نقش ایشان در سربلند کردن حوزه سلامت و درمان به ویژه در زمینه جراحی های ارتوپدی بسیار مهم و ارزنده است.



معاون درمان بیمارستان در ادامه افزودند : امروز بر خود می بالیم که علی رغم فقدان مسائل اموزشی و پژوهشی که در اوایل انقلاب وجود داشت باتلاش،سختکوشی وخردورزی پزشکانی همچون دکترجواهری،شاهد دستاوردهای سترگی در حوزه سلامت هستیم.



همچنین دکتر داود آبادی  متخصص جراحی عمومی و از دوستان نزدیک دکتر جواهری به بیان خاطرات با ایشان پرداختند و برای ایشان آرزوی موفقیت و طول عمربا برکت نمودند.



دکتر فاضل ریاست بیمارستان و مدیرگروه بیهوشی دانشگاه نیز دکتر جواهری را از پزشکان حاذق و با اخلاق دانستند و تصریح کردند : بسیار خرسندیم از اینکه دکترجواهری سی سال از عمر خود را در حرفه ارزشمند پزشکی سپری کرده و با افتخار بازنشسته شده اند .



ایشان در ادامه برای دکتر جواهری آرزوی موفقیت کرده و از خداوند منان برای ایشان توفیق روزافزون را در تمام مراحل زندگی خواستار شدند.



در پایان این مراسم با حضور جمعی از مسئولین ، پزشکان و پرسنل بیمارستان ، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از دکتر جواهری تقدیر و تشکر نمودند.























  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31857
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم