امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/08/28 - 12:54
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zu6f

از زحمات خانم بصیریان تقدیر شد.

روز دوشنبه 97/8/28 مراسم تجلیل از زحمات 30 ساله سرکار خانم بصیریان مسئول بخش جراحی مردان یک مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی با حضور دکتر مکی مدیر محترم ، اساتید و دستیاران گروه جراحی ،مسئولین بیمارستان و جمعی از همکاران ایشان در محل سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار گردید.



روز دوشنبه 97/8/28 مراسم تجلیل از زحمات 30 ساله سرکار خانم بصیریان مسئول بخش جراحی مردان یک مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی  با حضور دکتر مکی مدیر محترم ، اساتید و دستیاران گروه جراحی ،مسئولین بیمارستان و جمعی از همکاران ایشان در محل سالن امفی تئاتر بیمارستان برگزار گردید.



درابتدای این مراسم بعد از قرائت آیاتی از قرآن مجید ،خانم رفیعی مدیر خدمات پرستاری، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور حاضرین در جلسه ، از زحمات سی ساله سرکار خانم علینژاد تشکر نموده و از ایشان به عنوان یک پرستار نمونه و پرتلاش یاد کردند.



در ادامه دکتر داودآبادی و دکتر کاشی از اساتید گروه جراحی  از زحمات سی ساله سرکار خانم بصیریان بخاطر فعالیت چشمگیر ایشان در زمان تصدی سرپرستار بخش تشکر کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی نمودند.



دکتر مکی مدیر مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی از حضور سرکار خانم بصیریان در پست سرپرستاری در یک بخش حساس و مهم بیمارستان را نشان از توانایی ایشان یاد کرده و یاد آور شدند:دلسوزی در کارها، پیگیری مسائل بخش ، فعال بودن در کمیته ها و جلسات بیمارستان و منظم بودن در کارها را از صفات بارز ایشان در زمان حضور ایشان در سمت سرپرستار بخش یاد کردند.



 ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سی ساله خانم بصیریان ، برای ایشان آرزوی موفقیت و شادکامی نمودند.



درپایان مراسم با تقدیم هدایایی از طرف مسئولین و همکاران از ایشان تقدیر بعمل آمد.















 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 31835
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم