امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/05/28 - 10:35
  • 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZT9f

از جناب آقای دکتر رزاقی ، از آزادگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه و بیمارستان در سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور در مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان، ضمن گرامیداشت این روز سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی را به آقای دکتر رضا رزاقی متخصص محترم عفونی تبریک گفتند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان  به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه و بیمارستان در سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور در مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان، ضمن گرامیداشت این روز سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی را به آقای دکتر رضا رزاقی متخصص محترم عفونی تبریک گفتند.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان  ، دکتر کوچکی رئیس دانشگاه در این دیدار ضمن ارج نهادن به تمام فداکاری ها و جانفشانی های ایثارگران در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: به طور حتم عزت و سربلندی امروز کشورمان مدیون مجاهدت ها و از خود گذشتگی های شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز است.



وی با بیان اینکه آزادگان علیرغم تحمل سختی ها و دشواری های دوران اسارت لحظه ای دست از آرمان ها و اهداف خود در دفاع از میهن اسلامی برنداشتند تصریح کرد: با وجود حمایت هایی که دشمنان از رژیم بعث عراق می کردند ، ایثارگری های مردم کشورمان موجب شد که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست دشمنان نیفتد.



دکتر رزاقی ضمن قدردانی از حضور دکتر کوچکی و مسئولین محترم دانشگاه و بیمارستان اظهار کرد  :پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر قدرت های جهانی بدون ایثار، گذشت، فداکاری، ایستادگی و آمادگی برای دفاع از میهن و شهید شدن امکانپذیر نبود.



ایشان به بیان خاطراتی از رشادت ها و دلاورمردی های آزادگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرده و افزودند : شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم محسن حججی ، حاکی از آن است که هنوز فرهنگ عاشورایی ایثار و مقاومت در کشور ما جاری و پابرجاست



 








  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32028
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم