امروز : 11 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/10/29 - 07:42
  • 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zdef

ابتلای 30 درصد پرسنل این مرکز به کرونا

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان : 30 درصد پرسنل این مرکز از ابتدای اسفندماه 98 تا پایان آذرماه 99به کرونا مبتلا شدند.



رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان : 30 درصد پرسنل این مرکز از ابتدای اسفندماه 98 تا پایان آذرماه 99به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی حداکثری به بیماران کرونایی گفت: این مرکز از ابتدای آغاز بحران در خط مقدم مبارزه با این بیماری بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

دکتر شجاعی افزود: با شروع بیماری و اوج‌گیری کرونا، بیمارستان همه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و امکانات خود را به درمان بیماران کرونا اختصاص داد و تلاش و جدیت فراوانی را در این جهت به کار گرفت.

ایشان با اشاره به فعالیت حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر پرسنل در این بیمارستان، گفت: از ابتدای اسفندماه 98 تا پایان آذرماه 99یک سوم کادر پزشکی، پرستاری و پشتیبانی بیمارستان درگیر و مبتلا به این بیماری شده اند ، به نحوی که از این تعداد پرسنل ، حدود ۱۲۰ نفر از اساتید ، دستیاران و اینترن ها ، حدود ۲۵۰ نفر از کادر پرستاری ، حدود ۸۰ نفر از کادر درمان واحدهای مختلف بیمارستان و حدود ۱۳۰ نفر از کادر اداری و پشتیبانی این مرکز مبتلا به کوید ۱۹ شدند.

دکتر شجاعی افزود: در حال حاضر ۳  بخش بستری و ۲ بخش ICU مشغول خدمت به  بیماران کرونا هستند و شرایط دیگر قسمت‌های بیمارستان از اوایل دی ماه به حالت عادی بازگشته است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با تأکید بر این‌که بیمارستان همچنان در حال خدمت رسانی است بیان کرد: اگر مجدداً با پیک بیماری در کشور مواجه شویم این آمادگی در بیمارستان وجود دارد که مستقیم و یا با ارجاع دیگر مراکز خدمت رسانی نماید.

ایشان گفت: خواهش ما این است که مردم نکات و پروتکل های بهداشتی را همچنان و بدون هیچ سهل انگاری و بی توجهی رعایت کنند، زیرا هم پرسنل بیمارستان خسته شده‌اند و هم اگر دوباره این بیماری شیوع پیدا کند و با موج جدیدی روبرو شویم ، نمی‌توانیم خدمات شایانی را در برخی مواقع به سایر بیماران ارائه نماییم.

وی در پایان از تلاش‌های همکاران در بخش‌های مختلف که شبانه روزی و با تعهد و توجه مثال‌زدنی در مقابله با بیماری کرونا فعالیت نموده و در حال خدمت رسانی به بیماران هستند تشکر و قدردانی کردند.



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 32275
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم