یَا عَلِیُّ یَا عَظِیمُ یَا غَفُورُ یَا رَحِیمُ أَنْتَ الرَّبُّ الْعَظِیمُ‏ الَّذِی لَیْسَ کَمِثْلِهِ شَیْ‏ءٌ وَ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ وَ هَذَا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ وَ کَرَّمْتَهُ وَ شَرَّفْتَهُ وَ فَضَّلْتَهُ عَلَى الشُّهُورِوَ هُوَ الشَّهْرُ الَّذِی فَرَضْتَ صِیَامَهُ عَلَیَّ وَ هُوَ شَهْرُ رَمَضَانَ‏ الَّذِی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرْآنَ هُدًى لِلنَّاسِ وَ بَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَ الْفُرْقَانِ‏ وَ جَعَلْتَ فِیهِ لَیْلَةَ الْقَدْرِ وَ جَعَلْتَهَا خَیْراً مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ فَیَا ذَا الْمَنِّ وَ لاَ یُمَنُّ عَلَیْکَ مُنَّ عَلَیَّ بِفَکَاکِ رَقَبَتِی مِنَ النَّارِ فِیمَنْ تَمُنُّ عَلَیْهِ وَ أَدْخِلْنِی الْجَنَّةَ بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ‏.

 

11:25:21 PM 1396 / 03 / 08
 

مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان

 

معرفی:

            محبوبه عبدالهی

  • مدرک تحصیلی: لیسانس

  • عنوان پست سازمانی: کارشناس امور بیمارستان ها

  • نوع استخدام: پیمانی

  • سمت: مسئول امور رفاه

  شرح وظایف:

1- تنظیم لیست گواهی حقوق ، اضافه کار و سایر مزایای کارکنان از قبیل عیدی ، سنوات ، حق مسکن ، بن لباس ، بن لوازم التحریر ، کمک هزینه مهد ، حق محرومیت از مطب و...

2- انجام هماهنگی و برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی با هماهنگی مسئولین مربوطه

3- انجام امور مربوط به بیمه تکمیلی درمان کارکنان از قبیل اطلاع رسانی ، تکمیل فرم ، تنظیم لیست بیمه شدگان و افراد تحت تکفل ایشان و توزیع کارت پس از ارسال اطلاعات به بیمه طرف قرارداد

4- انجام امور مربوط به ثبت نام فرزندان دانش آموز نمونه کارکنان مرکز و پیگیری امور مربوط به آن

5-  برنامه ریزی و انجام امور مربوط به تسهیلات وام اختصاص داده شده به کارکنان بیمارستان

6-  اعلام وضعیت مرخصی کارکنان بصورت سالانه

7-  بررسی حضور و غیاب و ورود و خروج کارکنان و انجام مکاتبات مربوط به کارکنانیکه تاخیر در ورود و تعجیل درخروج بیش از حد مجاز  در یکماه دارند .

8- اعلام شروع بکار کارکنان جدید رسمی  ، پیمانی و قراردادی به مدیریت توسعه و منابع انسانی دانشگاه 

9- انجام سایر امور پرسنلی و مکاتبات اداری حسب دستور مقام مافوق

10- تهیه آمار و اطلاعات درخواستی مسئولین مربوطه حسب مورد

11- انجام امور مربوط به ساماندهی نیروی انسانی

12- انجام امور مربوط به به رفاه کارکنان و تهیه جزوات اموزشی در راستای اجرای برنامه اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی

11- مطالعه و بررسی آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه های مورد عمل

12- شرکت در جلسات و کارگاههای اموزشی به منظور ارتقا دانش و مهارت های فردی

13- پاسخگویی به ارباب رجوع بصورت تلفنی و حضوری جهت رفع مشکلات اداری

14- تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیت ها جهت ارائه به مقام مافوق

15- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

  تماس:

تلفن:9-55540026- داخلی 5229

   

جشنواره پرتال

انتخاب پرتال برتر