مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان

معرفی:
محبوبه عبدالهی

شرح وظایف:
1- تنظیم لیست گواهی حقوق ، اضافه کار و سایر مزایای کارکنان از قبیل عیدی ، سنوات ، حق مسکن ، بن لباس ، بن لوازم التحریر ، کمک هزینه مهد ، حق محرومیت از مطب و...
2- انجام هماهنگی و برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی با هماهنگی مسئولین مربوطه
3- انجام امور مربوط به بیمه تکمیلی درمان کارکنان از قبیل اطلاع رسانی ، تکمیل فرم ، تنظیم لیست بیمه شدگان و افراد تحت تکفل ایشان و توزیع کارت پس از ارسال اطلاعات به بیمه طرف قرارداد
4- انجام امور مربوط به ثبت نام فرزندان دانش آموز نمونه کارکنان مرکز و پیگیری امور مربوط به آن
5- برنامه ریزی و انجام امور مربوط به تسهیلات وام اختصاص داده شده به کارکنان بیمارستان
6- اعلام وضعیت مرخصی کارکنان بصورت سالانه
7- بررسی حضور و غیاب و ورود و خروج کارکنان و انجام مکاتبات مربوط به کارکنانیکه تاخیر در ورود و تعجیل درخروج بیش از حد مجاز در یکماه دارند .
8- اعلام شروع بکار کارکنان جدید رسمی ، پیمانی و قراردادی به مدیریت توسعه و منابع انسانی دانشگاه
9- انجام سایر امور پرسنلی و مکاتبات اداری حسب دستور مقام مافوق
10- تهیه آمار و اطلاعات درخواستی مسئولین مربوطه حسب مورد
11- انجام امور مربوط به ساماندهی نیروی انسانی
12- انجام امور مربوط به به رفاه کارکنان و تهیه جزوات اموزشی در راستای اجرای برنامه اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی
11- مطالعه و بررسی آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه های مورد عمل
12- شرکت در جلسات و کارگاههای اموزشی به منظور ارتقا دانش و مهارت های فردی
13- پاسخگویی به ارباب رجوع بصورت تلفنی و حضوری جهت رفع مشکلات اداری
14- تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیت ها جهت ارائه به مقام مافوق
15- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

تماس:
تلفن:9-55540026- داخلی 5229