1. نظارت بر انجام خدمات نظافتی بیمارستان و ساعات شیفت پرسنل به نحو مطلوب مطابق با استاندارد های ارائه شده از طرف واحد بهداشت و کنترل عفونت
2. پیگیری اجرای نواقص ساختمانی و تاسیساتی بیمارستان
3. نظارت بر پیمانکار واحد لنژری بیمارستان
4. نظارت بر پیمانکار کیف سلامت بیمارستان
5. اجرای طرح های مربوط به مدیریت پسماند در بیمارستان
6. برنامه ریزی و نظارت بر انجام خدمات عمومی بیمارستان
7. نظارت بر ارائه خدمات نقلیه بیمارستان ( سرویس های کارمندان،آزانس ها، آمبولانس ها و ...)
8. نظارت بر پیمانکار خدمات نظافتی بیمارستان
9. نظارت بر ارایه خدمات خیاط خانه ( دوخت شان، گان، لباس پرسنل، ملحفه و...)
10. تشریک مساعی با واحد تغذیه در ارائه خدمات مربوط به توزیع غذا و آمار ژتون
11. پیگیری جهت اجرای درخواست های کلیه واحد ها و بخش های بیمارستان
12. صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها.
13. سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار ، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات بخش های تحت سرپرستی.
14. انجام مکاتبات اداری و پاسخگویی به کلیه مکاتبات اداری درون و درصورت نیاز ارجاع به دیگر واحد ها
15. صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط.
16. شرکت در کمیته ها و جلسات مختلف و اجرای مصوبات مربوطه
17. اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
18. تهیه آمار و گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق
19. انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
